Masz pytanie?

Zajęcia

Viasport » Activ » Fitness » Zajęcia

  • BACHATA LADY STYLE

     

    Jedyne takie zajęcia w Jaworznie i okolicy, dedykowane kobietom, które chcą się nauczyć kontroli nad własnym ciałem, udoskonalić swój ruch, zyskać seksapil, a także spalić kalorie przy prawdziwie karaibskim tańcu, jakim jest bachata. Ten obecnie najbardziej rozwojowy nurt taneczny świata ma swoje korzenie na Dominikanie, a także w Hiszpanii. Tańczony obecnie jest na całym globie i uchodzi za bardzo uwodzicielski ale i wesoły i energiczny. Na Bachata Lady Style tworzona jest krótka, kobieca choreografia, poprzedzona ćwiczeniami izolacyjnymi ciała, które pomagają koordynować piękny ruch. Idealne dla Pań, które chcą dopiero rozpocząć swoją przygodę z tańczeniem, a także dla tych, które są już zaprawione w bojach. Przyjdź i zobacz, na punkcie czego oszalał cały świat. Tylko uwaga, bachata uzależnia!

  • Bungee Fitness

    Bungee Fitness to intensywny trening połączony ze świetną zabawą. Polega na wykonywaniu sekwencji ćwiczeń przy pomocy elastycznej liny bungee. Podczas treningu pracują wszystkie partie ciała, a w szczególności gorset miesniowy stabilizujacy kręgosłup. Jakie są jego zalety? Pomaga spalać tkankę tłuszczową, zwiększa wytrzymałość fizyczną, poprawia kondycję mięśni przykręgosłupowych, zapewnia swobodę ruchu zwiększa zdolność poruszania się w stawach i mięśniach, przeciwdziała cellulitowi, korzystnie wpływa na prace serca i układu krążenia. Dla osób borykających się z wagą to wspaniałe odciążenie dla stawów - zapewnia poczucie lekkości. Spodenki dołączone do zestawu pomagają spalić tkankę tłuszczową w okolicy ud, brzucha i pośladków. W trakcie treningu Twoje ciało wykonuje ruchy 360 stopni: do przodu, tyłu, w górę i w dół, oraz na skos.

    I co najważniejsze: Bungee Fitness w Via Sport Activ uwalnia hormony szczęścia: serotonie, endorfiny, dopaminę!

  • Express Spalanie

    To zajęcia skierowane zarówno dla Pań i Panów. Duża intensywność i interwałowa praca nad poprawą sylwetki i kondycji - to ich znaki rozpoznawcze. Podczas zajęć dla urozmaicenia ćwiczeń, wykorzystywane będą piłki, sztangi oraz stepy. Jeśli nie przepadasz za układami choreograficznymi to te zajęcia są właśnie dla Ciebie!

  • FITBALL

    Zajęcia o niskiej intensywności należące do form wzmacniających z wykorzystaniem dużej piłki o średnicy 55 – 75 cm. Ćwiczenia na piłce poprawiają zdolność utrzymywania równowagi oraz balansu, poza tym wzmacniają mięśnie odpowiedzialne za stabilizację kręgosłupa. Uprawianie fitnessu w takiej formie usprawnia ogólną motorykę ciała. Ze względu na niwelowanie bólu oraz zmniejszanie napięcia mięśniowego zajęcia mają również charakter rehabilitacyjny.

  • Indoor Cycling

    Zajęcia grupowe, jazda na rowerze, ulubiona muzyka? To wszystko właśnie oferują zajęcia indoor cyclingu. Potężna dawka energii i motywacji, mnóstwo spalonych kalorii i uwolnionych endorfin zapewnią wspaniałe samopoczucie na wiele godzin po zajęciach. Twoim celem jest poprawa kondycji? Wzmocnienie ciała? A może redukcja tkanki tłuszczowej? Dzięki możliwości pracy na różnych zakresach tempa, tętna i zróżnicowanemu obciążeniu jesteś w stanie poprawić każdy z tych elementów. Ogromną zaletą tych zajęć jest również to, że może na nie przyjść każdy, niezależnie od stopnia wytrenowania, ponieważ w każdej chwili intensywność możesz dostosować do swoich możliwości, a nieustannie płynące dźwięki energetycznej muzyki wraz z motywującym trenerem, pozwolą Ci przekraczać granice Twoich możliwości i osiągnąć zamierzone cele. Serdecznie zapraszamy.

  • JUMPING FROG

    Jumping Frog to trening na trampolinie wzmacniający mięśnie, zmuszając je do cyklicznych szybkich ruchów. Poprawia pracę układu sercowo-naczyniowego i poprawia wytrzymałość, ćwiczy równowagę i koordynację, jak i prowadzi do szybkiej utraty zbędnych kilogramów. Dzięki miękkiemu podłożu amartuzuje ruch bez zbędnego nadwyrężania stawów. 

  • JUMPING FROG EXTREME

    Co może być jeszcze bardziej wyczerpujące niż zajęcia Jumping Frog? Jumping Frog Extreme! W trakcie zajęć Jumping Frog Extreme czeka Was nie tylko intensywny trening kondycyjny, ale także siłowy. Dzięki użyciu akcesoriów fitness takich, jak ekspandery, hantle i sztangi jesteśmy w stanie w skutecznie ukształtować swoja sylwetkę. Poddawane drganiom niestabilne podłoże nawet przy niewielkich obciążeniach angażuje w 100% nie tylko pojedyncze partie mięśni, ale ich całe grupy. Jumping Frog Extreme to kompletny trening – KONDYCJA, SIŁA, RZEŻBA!

  • JUMPING FROG GOLD

    Jumping Frog Gold to mniej intensywny trening dla osób starszych lub o słabszej kondycji. Zajęcia prowadzone są w wolniejszym tempie i mają na celu m.in przywrócenie energii życiowej, dotlenienie i odżywienie tkanek oraz narządów, zmniejszenie wytwarzania insuliny, zwiększenie odporności, obniżenie cholesterolu i ciśnienia krwi, wzmocnienie układu kostnego stawów, poprawę pracy układu krążenia, spalanie tkanki tłuszczowej, walkę z nadwagą oraz przeciwdziałanie zaburzeniom równowagi. 

  • JUMPING FROG KIDS

    Zapraszamy dzieciaki i młodzież w wieku szkolnym na zajęcia JUMPING FROG KIDS. To ogromna dawka doskonałej zabawy! Zajęcia dla dzieci na trampolinach odbywają się pod opieką profesjonalnego instruktora w rytmie piosenek dziecięcych. Razem będziemy skakać, by rozwijać kondycję naszych podopiecznych i pracować nad wzmocnieniem mięśni, dzięki którym utrzymają równowagę, poprawią koordynację ruchową i wydolność. Jumping Frog Kids w Via Sport Activ to nie tylko wspaniała zabawa, ale świetny trening kardio!

     

  • Joga

    Joga to nie tylko ćwiczenia, to filozofia życia. Jeśli spróbujesz raz, jest duża szansa, że zarazisz się nią do końca życia. Fundament Jogi stanowią asany, czyli pozycje ciała, a jej istotą jest UWAŻNE wchodzenie w daną pozycję i trwanie  w niej przez określony czas. Zmiana pozycji odbywa się płynnie w określonym tempie i z uwzględnieniem prawidłowego oddechu. Zastosowanie dodatkowych rekwizytów podczas ćwiczeń jak taśmy, koce, wałki ułatwia poprawne wchodzenie w poszczególne pozycje nawet osobom, które z jogą nie miały nigdy wcześniej do czynienia. To sprawia, że również początkujący mogą korzystać z dobroczynnego działania asan. Praktyka jogi sprawia, że poprawia się nasza równowaga, ruchy stają się płynne i harmonijne, a ciało nabiera siły, sprężystości i staje się bardziej elastyczne. 

  • Kettlebells

    Kettlebells z wyglądu przypomina armatnią kulę z doczepionym uchwytem. Ćwiczenia z odważnikami mają charakter kompleksowy-w jednym ruchu angażują do pracy kilka partii mięśniowych dzięki czemu szybko spalają tkankę tłuszczową.

    Z dużą skutecznością treningi z wykorzystaniem Kettlebells atakują mięśnie nóg i pośladków dając tym samym smukłą i wysportowaną sylwetkę. Z Kettlebells zbudujesz siłę i wytrzymałość wszystkich mięśni. Poprawi się Twoja kondycja i wydolność sercowo -naczyniowa.Trening z odważnikami świetnie wpłynie na poprawę Twojej gibkości i koordynacji ruchowej.

  • MERENGUE CARDIO

    MERENGUE CARDIO – taniec, którego kroki podstawowe są chyba najłatwiejsze na świecie, a jednocześnie tempo najszybsze z możliwych, co pozwala na spalenie maksymalnej ilości kalorii. Przez pierwszą połowę zajęć uczymy się sposobu poruszania się w poszczególnych figurach, a w drugiej tańczymy krótką choreografię, i wspalniale się bawimy. Jeśli trenowałaś zumbę, ale odczuwałaś niedosyt, to tutaj na pewno znajdziesz to, czego szukasz! Obowiązkowo zabierz ze sobą butelkę wody! 

  • PUMP & TONE

    To trening wytrzymałościowo-silowy z użyciem sztangi o zróżnicowanym ciężarze w zależności od wzmacnianej grupy mięśniowej i indywidualnych możliwości ćwiczącego, w rytmie puszczanej muzyki. Głównym i najistotniejszym celem treningu jest kształtowanie wytrzymałości mięśniowej. 

  • PŁASKI BRZUCH, JĘDRNE POŚLADKI

    PŁASKI BRZUCH, JĘDRNE POŚLADKI to trening skoncentrowany na modelowaniu mięśni pośladków i brzucha. Ćwiczenia dostosowane do każdego stopnia zaawansowania uczestników zajęć. Po dynamicznej rozgrzewce, przechodzimy do ćwiczeń spalających nadmiar tkanki tłuszczowej by następnie przejść do etapu wzmacniania i modelowania brzucha i pośladków. Przeplatana forma zajęć - statyka z dynamiką powoduje, że nawet najbardziej wymagający uczestnik zajęć znajdzie coś dla siebie a osoby początkujące mają szansę nauczyć się nowych wzorców ruchowych i prawidłowej techniki.

  • SALSA LADY STYLE

    SALSA LADY STYLE (poziom od 0) – to kompletna nowość w Via Sport Activ! Panie pokochały dominikańskie klimaty, więc czas na kubańskie rytmy o niedużym stopniu trudności pomagające wydobyć kobiecość i zdobyć pewność siebie. Prosty rytm i kroki pozwalają na dobrą zabawę, uwolnienie endorfin i spalenie kalorii. Zalecamy lekkie obuwie (nie treningowe z grubą podeszwą) pozwalające na wykonywanie obrotów i rotacji oraz swobodny, lecz kobiecy ubiór. 

     

  • STEP Choreografia

    Step choreografia - to forma zajęć polega na stopniowym poznawaniu kolejnych elementów układu choreograficznego tak, by pod koniec ćwiczeń wykonać go w całości. Ten intensywny trening ma przyspieszyć spalanie tkanki tłuszczowej, poprawić koordynację ruchową i pamięć oraz zapewnić dużą dawkę radości. Bardzo ważną rolę odgrywa prawidłowe wchodzenie i schodzenie ze stepu, ponieważ zapewnia to bezpieczeństwo wykonywanych ćwiczeń i pozwala uniknąć obciążania stawów. Te zajęcia pozwalają rozładować energię całego dnia i skupić sie na byciu "tu i teraz" Dlatego warto spróbować i sprawdzić czy taka forma aktywności odpowiada naszym upodobaniom i predyspozycjom. Ważne, aby wcześniej zwrócić szczególną uwagę na nasze stawy kolanowe. Jeśli na co dzień nie odczuwamy bólu w stawach, nie ma przeciwwskazania do uczestnictwa w tego rodzaju zajęciach.

  • TRX

    Na zajęciach wykorzystujesz ciężar Twojego ciała i grawitację, by stworzyć opór dla Twoich mięśni. Ćwicząc poprawiasz nie tylko siłę mięśni i wytrzymałość, ale także poprawiasz stabilność stawów, zwiększasz mobilność, ćwiczysz wszystkie mięśnie gorsetu mięśniowego, a przede wszystkim mięśnie brzucha. Trening z TRX aktywizuje wszystkie grupy mięśniowe. Alternatywą dla dokładanych ciężarów na siłowni jest tutaj układanie ciała po odpowiednim kątem. Nie ma znaczenia czy jesteś w szczytowej formie czy dopiero zaczynasz przygodę ze sportem czy zdrowym trybem życia, TRX jest odpowiedni dla wszystkich niezależnie od stopnia zaawansowania.

  • TRX INTERWAŁ

    TRX INTERWAŁ - zajęcia przy użyciu taśm funkcjonalnych TRX o zmiennej intensywności, dla osób które już rozpoczęły przygodę ze sportem. Zajęcia przyspieszają przemianę materii, ułatwiając tym samym spalanie tkanki tłuszczowej. Poprawiają wydolność i wytrzymałość organizmu. Dużo spalonych kcal w krótkim czasie. 

  • TRX Obwodowy trening funkcjonalny

    TRX obwodowy trening funkcjonalny - polega na wykonywaniu określonej liczby obwodów, które dzielą się na stacje (ćwiczenia na konkretną partię ciała). Do zajęć będą wykorzystane nie tylko TRXy ale również kettle, bosu, piłki, ciężarki. Wszystko po to by poprawić naszą wydolność, wytrzymałość, siłę, stabilizację. Trening świetnie wpływa na wygląd i ogólną sprawność ciała a dzięki zastosowaniu różnorodności sprzętu nie ma mowy o nudzie. Zajęcia te z powodzeniem mogą być lżejszą alternatywą dla crossfitu a świadomość wykonania solidnej pracy jest wystarczającą nagrodą.  

  • TRX WZMOCNIENIE

    TRX WZMOCNIENIE - zajęcia przy użyciu taśm funkcjonalnych TRX ukierunkowane na wzmocnienie całego ciała, zwłaszcza mięśni brzucha, która pracują przez cały czas trwania zajęć. Odpowiednie dla osób zarówno początkujących jak i zaawansowanych.

Strony:

Zapraszamy do zapoznania się z opisem zajęć dostępnych w Via Sport Activ

  • Dodaj link do:
  • facebook.com