Masz pytanie?

Harmonogram grupowych zajęć Fitness w Via Sport Activ

Viasport » Activ » Fitness » Harmonogram grupowych zajęć Fitness w Via Sport Activ

 WAŻNE KOMUNIKATY

  • Z przykrością informujemy, że w dn. 10 marca (wtorek) nie odbędzie się TRENING METABOLICZNY. 
  • Od 9 marca ruszył nowy cykl zajęć - POWERBALL. Zapraszamy w każdy poniedziałek o godz. 8:30. Prosimy o wcześniejsze zapisy w recepcji Activ.
  • Z przykrością informujemy, że do 21 marca włącznie zostają odwołane treningi ZUMBA z powodu nieobecności naszej Instruktorki.
  • Od 26 lutego ruszamy z poranną JOGĄ, na którą zapraszamy w każdą środę o godz. 10:00.
    Od 28 lutego trening BOKS przenosimy z poniedziałku na piątek - zajęcia będą odbywać się w każdy piątek o godz. 20:00.
  • Zapraszamy do udziału w nowych cyklach treningowych: AEROBIK SPORTOWY DLA DZIECI i TRENING CAŁEGO CIAŁA.
  • Do stałego grafiku powróciły treningi INDOOR CYCLING - zapraszamy! 
  • Sprawdź nowości w naszym grafiku fitness!
  • Zachęcamy do dołączenia do nowych grup treningowych w ramach zajęć KETTLEBELLS (czwartek, godz. 18:00 - sala nr 3).
  • Zapraszamy na zajęcia BUNGEE FITNESS, które odbywać się będą w każdy wtorek o godz. 19:00.

Dowiedz się więcej o naszych zajęciach! 

Zapraszamy do zapoznania się z aktualnym grafikiem zajęć i treningów.

Data:
Środa
Sala 4
Sala 3
17:00 - 18:00
Express Spalanie

To zajęcia skierowane zarówno dla Pań i Panów. Duża intensywność i interwałowa praca nad poprawą sylwetki i kondycji - to ich znaki rozpoznawcze. Podczas zajęć dla urozmaicenia ćwiczeń, wykorzystywane będą piłki, sztangi oraz stepy. Jeśli nie przepadasz za układami choreograficznymi to te zajęcia są właśnie dla Ciebie!

18:00 - 19:00
TRX Wzmocnienie

TRX WZMOCNIENIE - zajęcia przy użyciu taśm funkcjonalnych TRX ukierunkowane na wzmocnienie całego ciała, zwłaszcza mięśni brzucha, która pracują przez cały czas trwania zajęć. Odpowiednie dla osób zarówno początkujących jak i zaawansowanych.

19:00 - 20:00
ZDROWE CIAŁO

ZDROWE CIAŁO w Via Sport Activ to zajęcia, które łączą w sobie elementy pilatesu, rozciągania, yogi, stabilizacji i rolowania. Zajęcia dla wszystkich, w szczególności polecane dla osób starszych oraz tych które mają ograniczony zakres ruchu spowodowany bólem lub kontuzjami. Zajęcia Zdrowe Ciało są idealne dla osób z przykurczami mięśni i ścięgien bo pozwalają na prawidłowe rozciągnięcie naszego ciała. Jeżeli uprawiasz jakiś sport, to „zdrowe ciało” będzie świetnym uzupełnieniem twojego planu treningowego. Jeżeli prowadzisz siedzący tryb życia, to zajęcia przyczynią się do poprawy kondycji i samopoczucia.

Sala 2
17:00 - 18:00
Aerobik sportowy dla dzieci (zapisy)

Jest to dyscyplina wywodząca się z tradycyjnego aerobiku, w którym do muzyki wykonywane są złożone ruchy o wysokiej intensywności i elementy o różnym stopniu trudności. Są to zajęcia dla dzieci niezależnie od ich stopnia zaawansowania, ponieważ pomagają rozwinąć koordynację ruchową oraz podnieść sprawność fizyczną. Dzięki połączeniu fitnessu, tańca i akrobatyki są bardzo dobrym sposobem na wyćwiczenie zgrabnej i gibkiej sylwetki. Zajęcia z dużą dawką muzyki, energii, choreografii i dobrej zabawy.

 

Sala 1
18:00 - 19:00
JUMPING FROG
jumping_frog_-_gif.gif

Jumping Frog to trening na trampolinie wzmacniający mięśnie, zmuszając je do cyklicznych szybkich ruchów. Poprawia pracę układu sercowo-naczyniowego i poprawia wytrzymałość, ćwiczy równowagę i koordynację, jak i prowadzi do szybkiej utraty zbędnych kilogramów. Dzięki miękkiemu podłożu amartuzuje ruch bez zbędnego nadwyrężania stawów. 

19:00 - 20:00
PUMP & TONE

To trening wytrzymałościowo-silowy z użyciem sztangi o zróżnicowanym ciężarze w zależności od wzmacnianej grupy mięśniowej i indywidualnych możliwości ćwiczącego, w rytmie puszczanej muzyki. Głównym i najistotniejszym celem treningu jest kształtowanie wytrzymałości mięśniowej. 

20:00 - 21:00
JUMPING FROG EXTREME

Co może być jeszcze bardziej wyczerpujące niż zajęcia Jumping Frog? Jumping Frog Extreme! W trakcie zajęć Jumping Frog Extreme czeka Was nie tylko intensywny trening kondycyjny, ale także siłowy. Dzięki użyciu akcesoriów fitness takich, jak ekspandery, hantle i sztangi jesteśmy w stanie w skutecznie ukształtować swoja sylwetkę. Poddawane drganiom niestabilne podłoże nawet przy niewielkich obciążeniach angażuje w 100% nie tylko pojedyncze partie mięśni, ale ich całe grupy. Jumping Frog Extreme to kompletny trening – KONDYCJA, SIŁA, RZEŻBA!

  • Dodaj link do:
  • facebook.com