Masz pytanie?

Harmonogram grupowych zajęć Fitness w Via Sport Activ

Viasport » Activ » Fitness » Harmonogram grupowych zajęć Fitness w Via Sport Activ

 WAŻNE KOMUNIKATY    

  • Sprawdź nowości w naszym wiosennym grafiku fitness!
  • Zachęcamy do dołączenia do nowych grup treningowych w ramach zajęć KETTLEBELLS (czwartek, godz. 18:00 - sala nr 3).
  • Od 2 października ruszają zajęcia BUNGEE FITNESS, które odbywać się będą w każdy wtorek i czwartek o godz. 19:00.
  • Dzieci i młodzież w wieku szkolnym zapraszamy na nowy cykl zajęć na trampolinach - JUMPING FROG KIDS (każdy czwartek o godz. 17:00). 

  • Śledźcie nas na Facebooku oraz Instagramie i bądźcie aktywni razem z nami!

Dowiedz się więcej o naszych zajęciach! 

Zapraszamy do zapoznania się z aktualnym grafikiem zajęć i treningów.

Data:
Środa
Sala 4
Sala 3
18:00 - 19:00
TRX Wzmocnienie

TRX WZMOCNIENIE - zajęcia przy użyciu taśm funkcjonalnych TRX ukierunkowane na wzmocnienie całego ciała, zwłaszcza mięśni brzucha, która pracują przez cały czas trwania zajęć. Odpowiednie dla osób zarówno początkujących jak i zaawansowanych.

19:00 - 20:00
ZDROWE CIAŁO

ZDROWE CIAŁO w Via Sport Activ to zajęcia, które łączą w sobie elementy pilatesu, rozciągania, yogi, stabilizacji i rolowania. Zajęcia dla wszystkich, w szczególności polecane dla osób starszych oraz tych które mają ograniczony zakres ruchu spowodowany bólem lub kontuzjami. Zajęcia Zdrowe Ciało są idealne dla osób z przykurczami mięśni i ścięgien bo pozwalają na prawidłowe rozciągnięcie naszego ciała. Jeżeli uprawiasz jakiś sport, to „zdrowe ciało” będzie świetnym uzupełnieniem twojego planu treningowego. Jeżeli prowadzisz siedzący tryb życia, to zajęcia przyczynią się do poprawy kondycji i samopoczucia.

Sala 2
Sala 1
09:00 - 10:30
Joga (1,5h - zapisy w Recepcji)

Joga to nie tylko ćwiczenia, to filozofia życia. Jeśli spróbujesz raz, jest duża szansa, że zarazisz się nią do końca życia. Fundament Jogi stanowią asany, czyli pozycje ciała, a jej istotą jest UWAŻNE wchodzenie w daną pozycję i trwanie  w niej przez określony czas. Zmiana pozycji odbywa się płynnie w określonym tempie i z uwzględnieniem prawidłowego oddechu. Zastosowanie dodatkowych rekwizytów podczas ćwiczeń jak taśmy, koce, wałki ułatwia poprawne wchodzenie w poszczególne pozycje nawet osobom, które z jogą nie miały nigdy wcześniej do czynienia. To sprawia, że również początkujący mogą korzystać z dobroczynnego działania asan. Praktyka jogi sprawia, że poprawia się nasza równowaga, ruchy stają się płynne i harmonijne, a ciało nabiera siły, sprężystości i staje się bardziej elastyczne. 

17:00 - 18:00
Express Spalanie

To zajęcia skierowane zarówno dla Pań i Panów. Duża intensywność i interwałowa praca nad poprawą sylwetki i kondycji - to ich znaki rozpoznawcze. Podczas zajęć dla urozmaicenia ćwiczeń, wykorzystywane będą piłki, sztangi oraz stepy. Jeśli nie przepadasz za układami choreograficznymi to te zajęcia są właśnie dla Ciebie!

18:00 - 19:00
JUMPING FROG
jumping_frog_-_gif.gif

Jumping Frog to trening na trampolinie wzmacniający mięśnie, zmuszając je do cyklicznych szybkich ruchów. Poprawia pracę układu sercowo-naczyniowego i poprawia wytrzymałość, ćwiczy równowagę i koordynację, jak i prowadzi do szybkiej utraty zbędnych kilogramów. Dzięki miękkiemu podłożu amartuzuje ruch bez zbędnego nadwyrężania stawów. 

19:00 - 20:00
PUMP & TONE

To trening wytrzymałościowo-silowy z użyciem sztangi o zróżnicowanym ciężarze w zależności od wzmacnianej grupy mięśniowej i indywidualnych możliwości ćwiczącego, w rytmie puszczanej muzyki. Głównym i najistotniejszym celem treningu jest kształtowanie wytrzymałości mięśniowej. 

20:00 - 21:00
JUMPING FROG EXTREME

Co może być jeszcze bardziej wyczerpujące niż zajęcia Jumping Frog? Jumping Frog Extreme! W trakcie zajęć Jumping Frog Extreme czeka Was nie tylko intensywny trening kondycyjny, ale także siłowy. Dzięki użyciu akcesoriów fitness takich, jak ekspandery, hantle i sztangi jesteśmy w stanie w skutecznie ukształtować swoja sylwetkę. Poddawane drganiom niestabilne podłoże nawet przy niewielkich obciążeniach angażuje w 100% nie tylko pojedyncze partie mięśni, ale ich całe grupy. Jumping Frog Extreme to kompletny trening – KONDYCJA, SIŁA, RZEŻBA!

  • Dodaj link do:
  • facebook.com